Fandom

Half-life Wiki

Half-life 2 (bronie)

19stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Ta strona zawiera tragicznie mało informacji. Jeśli chcesz dowiedzieć się znacznie wiecej o broniach z HL2, wejdź na znacznie większą Encyklopedię Borealis i odwiedź tamtejszą listę broni w serii Half-Life

Występujące bronie w grze Half-life 2:

Łom (ang. crowbar) - Jedyna broń biała w grze. Bardzo przydatna w przypadku niszczenia różnych przeszkód do dalszej drogi, ponieważ nie używa ona amunicji. Można go zdobyć w ostatniej mapie rozdziału "Szczególny Dzień" (2) gdzie Gordon ucieka po nieudanej teleportacji. Barney zrzuca łom i idzie do doktora Kleiner'a, a Gordon jest zdany na siebie.

Gravity Gun - Działo Grawitacyjne które może podnosić obiekty i je wystrzeliwać. Potrafi "ściągać" niektóre obiekty z daleka. W Half-Life 2 Episode 1 i Episode 2 jest to piewszy otrzymyany przez gracza przedmiot.

Pm56lr.jpg

Łom w rzeczywistości

Pistolet (HK Usp Match) - Broń którą nosi Ochrona cywilna City 17. Jest dosyć celna, dzięki czemu łatwo strzela się z niej w głowę, szybciej zabijając 

Gravitygun-halflife2.jpg

Gravity Gun

przeciwnika.

.357 - Rewolwer. Za jednym strzałem (standardowy) przeciwnik ginie. Nikt jej w grze nie nosi oprócz gracza.

SMG (MP7) - Broń która jest dosyć silna, ale nie najsilniejsza. Jest ona bronią maszynową. Jest bardzo szybkostrzelna. W magazynku posiada 45 naboi. Jej atak alternatywny to strzał granatem.

Działo pulsacyjne (ang. Pulse Rifle) - Broń kombinatu. Jest to najsilniejsza broń maszynowa w grze, posiada w magazynku jest 30 naboi. Posiada potężny drugi tryb - strzela kulą energii.

Shotgun - (SPAS-12). Posiada 6 naboi w magazynku. Drugi tryb strzału to podwójny strzał który zabiera dwa pociski z ekwipunku.

Kusza (ang. Crossbow) - Jedyna broń w grze z celownikiem. Jest silna, ale maksymalnie można nosić tylko 10 naboi. Ma zdolność przybijania zabitych wrogów do obiektów za nim, zabija po 1 strzale.

Granat (ang. Grenade) - Typowy granat ręczny. Broń nie skuteczna na dalekie dystanse. Atak alternatywny to "rzut pod nogi".

RPG - Najpotężniejsza broń. Bardzo przydatna do zabijania grupki ludzi lub pojazdów wszelkiego rodzaju. Gracz może przenosić 3 rakiety. Oprócz gracza RPG przenosi ruch oporu.

Przynęta - (ang. bugbait) wyglądem przypomina gruczołowaty worek pozyskiwany z martwych Strażników (Antlion Guard). Służy do przywoływania mrówkolwów (antlion). Podstawowy tryb ataku powoduje ciśnięcie przynęty, natomiast drugi tryb ataku zgniata worek który przywołuje mrówkolwy z pobliża.  

Ciekawostki Edytuj

Gravity Gun (Działo Grawitacyjne) podczas przedostatniego rozdziału zamienia się w Manipulator Działa Czarnej Energii. - Broni nie można zdobyć innym sposobem.

Przy użyciu działa grawitacyjnego i granatów rzuconych przez żołnierzy Kombinatu lub gracza, można stworzyć potężną kombinację która może zastąpić RPG.

W grze Garry's Mod, model działa grawitacyjnego jest używany równierz jako physics gun używany do podnoszenia nawet najcięższych przedmiotów i obracania ich.

Linki zewnętrzneEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki